Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Cпірін О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Cпірін О. М. 
Зміст навчального матеріалу спецкурсу "Хмарні інформаційно-аналітичні технології у науково-дослідному процесі" [Електронний ресурс] / О. М. Cпірін, О. А. Одуд // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 52, вип. 2. - С. 108-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_52_2_12
Розглянуто наукові засади добору змісту навчального матеріалу, проаналізовано структуру і визначено зміст спецкурсу «Хмарні інформаційно-аналітичні технології у науково-дослідному процесі» для підготовки докторів філософії за умов кредитно-модульної системи навчання. Визначено кількість кредитів ECTS, що виділяються на спецкурс, і як оцінювати слухачів цього курсу. Модульна структура спецкурсу «Хмарні інформаційно-аналітичні технології у науково-дослідному процесі», на опанування якої виділяється 1 кредит ECTS, розрахована на 36 годин: 9 лекцій, 9 практичних та семінарських занять, 12 годин самостійної роботи, 6 годин індивідуальної роботи. Програма спецкурсу включає два змістових модулі «Міжнародні наукометричні бази даних» і «Бібліометрика української науки». Кожна тема змістових модулів спецкурсу містить оцінювальний тест, окремо має бути складений підсумковий сертифікаційний тест, який охоплює теми двох змістових модулів і визначено оцінку індивідуального завдання (проекту). Розроблено програму спецкурсу, яка орієнтована, передусім, на аспірантів, що здобувають ступінь доктора філософії у галузі педагогічних наук зі спеціальності 13.00.10 і може бути використана як у заочній (дистанційній) формі, так і в очно дистанційній формі навчання.Рассмотрены научные основы отбора содержания учебного материала и проанализирована структура содержания спецкурса «Облачные информационно-аналитические технологии в научно-исследовательском процессе» в условиях кредитно-модульной системы. Определено количество кредитов ECTS, что выделяется на спецкурс и как оценивать слушателей этого курса. Модульная структура спецкурса «Облачные информационно-аналитические технологии в научно-исследовательском процессе», на овладение которой выделяется 1 кредит ECTS рассчитана на 36 часов: 9 лекций, 9 практических и семинарских занятий, 12 часов самостоятельной работы, 6 часов индивидуальной работы. Программа спецкурса включает два содержательных модуля «Международные наукометрические базы данных» и «Библиометрика украинской науки». Каждая тема модулей спецкурса содержит оценочный тест, отдельно должен быть составлен итоговый сертификационный тест, который охватывает темы двух содержательных модулей и определена оценка индивидуального задания (проекта). Разработанная программа спецкурса ориентирована, прежде всего, на аспирантов получающих степень доктора философии в области педагогических наук по специальности 13.00.10 и может быть использована как в заочной (дистанционной) форме так и в очно-дистанционной форме обучения.The scientific principles of selection of the content of educational material as well as the structure of the content of course «Cloud informational and analytical technologies in the research process» in the context of credit-module system were considered. There were determined the numbers of ECTS credits appropriated for the special course and students’ assessment. The modular structure of the course "Cloud informational and analytical technologies in the research process" covers 1 ECTS credit, designed for 36 hours: 9 leсtures, 9 practicals and seminars, 12 hours of self-study, 6 hours of individual work. The program of the special course includes two content modules such as "International Scientometric Databases" and "Bibliometric of Ukrainian Science." Each topic of the content modules of special course includes the evaluation test. Besides the final certification test should be drawn up. The final certification test includes two content modules and the assessment of individual task (project).Primarily the program of the special course is focused on postgraduate students who obtain Ph.D. in the field of pedagogical sciences, specialty 13.00.10 and can be used as the part-time (distance) form and a full-time distance learning.
Попередній перегляд:   Завантажити - 230.373 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Cпірін О. М. 
Модель формування інформаційно-комунікаційної компетентності доктора філософії на основі використання хмарних сервісів Google Scholar [Електронний ресурс] / О. М. Cпірін, О. А. Одуд // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 56, вип. 6. - С. 204-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_56_6_18
Досліджено проблему формування інформаційно-комунікаційної компетентності доктора філософії на основі використання хмаринних інформаційно-аналітичних сервісів міжнародних наукометричних систем, зокрема міжнародної наукометричної пошукової системи Google Scholar. Обґрунтовано та уточнено поняття "інформаційно- комунікаційна компетентність доктора філософії". Запропоновано модель формування інформаційно-комунікаційної компетентності доктора філософії з використанням хмаринних інформаційно-аналітичних сервісів системи Google Scholar у підготовці докторів філософії, яка базується на основних наукових підходах, що використовуються у навчанні дорослих, та складається з чотирьох компонентів: цільового, організаційно-технологічного, змістового та результативно-діагностичного. Виділено групи хмаринних сервісів Google Scholar: інформаційно-пошукові, інформаційно-аналітичні та додаткові сервіси. Визначено актуальність використання хмаринних інформаційно-аналітичних сервісів Google Scholar для інформаційно-аналітичної підтримки науково-педагогічних досліджень.Исследована проблема формирования информационно-коммуникационной компетентности доктора философии на основе использования облачных сервисов международных наукометрических систем, в частности системы Google Scholar. Обосновано и уточнено понятие "информационно коммуникационная компетентность доктора философии". Предложена модель формирования информационно-коммуникационной компетентности доктора философии на основе использования облачных информационно-аналитических сервисов системы Google Scholar в его подготовке, основанная на основных научных подходах, используемых при обучении взрослых, и состоящая из четырех компонентов: целевого, организационно технологического, содержательного, результативно-диагностического. Выделены группы облачных сервисов Google Scholar: информационно-поисковые, информационно-аналитические и дополнительные сервисы. Определена актуальность использования облачных информационно-аналитических сервисов Google Scholar для информационно-аналитической поддержки научно-педагогических исследований.This article deals with the problem of the formation of IC-competence of Ph.D. based on the using of international scientometric systems cloud services, including system Google Scholar. It is justified and specified the concept of "informative-communicative competence of Ph.D." It is defined the model of the formation of informative-communicative competence of Ph.D. through the using of cloud informative-analytical services of the system Google Scholar in training PhD which based on the main scientific approaches in teaching adults. The model consists of five components: target, organizational technological, effective- diagnostic and contents. The groups of cloud services of Google Scholar are chosen: information and search services, information andanalytic services, additional services. It is determined the using of cloud informative and analytical services of Google Scholar for informative and analytical support of scientific and educational research.
Попередній перегляд:   Завантажити - 665.263 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Cпірін О. М. 
Сучасні вимоги і зміст підготовки наукових кадрів вищої кваліфікації з інформаційно-комунікаційних технологій в освіті [Електронний ресурс] / О. М. Cпірін, Ю. Г. Носенко, А. В. Яцишин // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 56, вип. 6. - С. 219-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_56_6_19
Проаналізовано сучасні вимоги до підвищення ефективності підготовки наукових кадрів вищої кваліфікації для інформатизації освіти. Висвітлено досвід Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України в контексті підготовки аспірантів – майбутніх докторів філософії. Наведено основні компоненти освітньо-наукової програми підготовки доктора філософії з інформаційно-комунікаційних технології в освіті, зокрема: мету, перелік дисциплін і навчальних модулів, кількість кредитів, компетентності, якими повинен оволодіти здобувач. Охарактеризовано організаційно-педагогічні умови для здійснення якісної підготовки майбутніх докторів філософії та досвід їх реалізації в Інституті інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України.Проанализированы современные требования к повышению эффективности подготовки научных кадров высшей квалификации для информатизации образования. Представлен опыт Института информационных технологий и средств обучения НАПН Украины в контексте подготовки аспирантов – будущих докторов философии. Приведены основные компоненты образовательно-научной программы подготовки доктора философии по информационно-коммуникационным технологиям в образовании, в частности: цель, перечень дисциплин и учебных модулей, количество кредитов, компетентности, которыми должен овладеть соискатель. Охарактеризованы организационно-педагогические условия для осуществления качественной подготовки будущих докторов философии и опыт их реализации в Институте информационных технологий и средств обучения НАПН Украины.The article analyzes the current requirements for improving the efficiency of training highly qualified scientific personnel for education informatization. The experience of the Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine in the context of post-graduate students training as future Philosophy Doctors is presented. The basic components of the educational and research program for PhD training on ICT in education, including purpose, topics of training modules, the number of credits, competencies that should be mastered by applicants are given. The organizational and pedagogical conditions for high-quality training of future PhDs and experience of their implementation at the Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine are characterized.
Попередній перегляд:   Завантажити - 330.045 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського